LWS-3 Mewa, Modelik 2/05.
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
LWS-3 Mewa, Modelik 2/05.
Modele wykonane: SMOK | RWD-4 i 5bis | SUM | SROKA | CZAPLA | PWS-54 | JASTRZĄB | PWS-10 | SLINGSBY | WILGA | WILK | JUNAK | WYŻEŁ | P.24 | RWD-22 | GACEK | An-2 | CWJ | WRONA | SKOCZEK | KOGUTEK | PWS-3 | KARAŚ | RWD-10 | PRZĄŚNICZKA | LEAPER | RWD-17 | TARPAN | CUB | ŻUBR | ANBO | M2 | ISKIERKA | RWD-2 | FOKKER F.VII | SM-2 | KOMAR | JEŻYK | GIL | MUCHA ST. | KOBUZ | LIS | BOCIAN | BŻ-1 | RWD-6 | MEWA | ORLIK II | FOKA 4 | SZCZE-2 | ZLIN 42
Technika: Jak zrobić drewniane śmigło | Taśmy w naciągach skrzydeł wielopłatów | Wykonanie żagli wypełnionych wiatrem | Klej - dozowniki | Retusz - TO PROSTE | Skórzane obrzeża kabin | Tłoczenie folii na oszklenia kabin | Jak sobie poradzić z "listkami"
GALERIA
W locie:
Przed hangarem:
Porównanie z Karasiem:
W hangarze:
Na ścianie:
________________________________________________
RELACJA
Jak w temacie, trzeba kontynuować polskie samoloty.
Okładka, planik i parę zdjęć:
O samolocie można poczytać: <http://pl.wikipedia.org/wiki/LWS-3_Mewa>
Zdjęcia z Salonu Paryskiego 1938:
Oryginalny folder reklamowy:
Technika: Jak zrobić drewniane śmigło | Taśmy w naciągach skrzydeł wielopłatów | Wykonanie żagli wypełnionych wiatrem | Klej - dozowniki | Retusz - TO PROSTE | Skórzane obrzeża kabin | Tłoczenie folii na oszklenia kabin | Jak sobie poradzić z "listkami"
GALERIA
W locie:
Przed hangarem:
Porównanie z Karasiem:
W hangarze:
Na ścianie:
________________________________________________
RELACJA
Jak w temacie, trzeba kontynuować polskie samoloty.
Okładka, planik i parę zdjęć:
O samolocie można poczytać: <http://pl.wikipedia.org/wiki/LWS-3_Mewa>
Zdjęcia z Salonu Paryskiego 1938:
Oryginalny folder reklamowy:
Ostatnio zmieniony 2019-01-08, 12:49 przez OSTOJA, łącznie zmieniany 6 razy.
OSTOJA pisze:Jakość jest porównywalna z wczesnymi wydaniami MM - trzeba docinać i dopasowywać.
W tych modelach błędy pojawiają się czasem w najmniej oczekiwanych momentach. Cały czas trzeba mieć się na baczności Wszystkie modele tego autora porównałbym do starych MM'ów.
Świetnie Ci idzie z Mewą, tak trzymaj
Witam wszystkich, właśnie wczoraj udało mi się szczęśliwie wrócić z Wielkich Jezior Mazurskich. Pływało się od 14.06 do 28.06. na łódce Phila 880, burtowa nazwa "RUMBA". Zimno było i deszczowo ale słoneczne chwile też się trafiały. To była najgorsza pogoda jaka mi się trafiła na Mazurach od wielu, wielu lat. Najważniejsze, że wiało i to czasami dość mocno, dlatego opływało się dość sporo.
Moja trasa: z Pięknej Góry nad j. Kisajno koło Giżycka popłynęło się do Rynu, z Rynu do Pisza, z Pisza do zatoki Zamordeje Małe na j. Nidzkim, z Zamordej do Kanału Mazurskiego na Mamrach, potem do Węgorzewa, z Węgorzewa do Zimnego Kąta na j. Kisajno, z Zimnego Kąta z powrotem do Pięknej Góry.
Kto ciekawy może prześledzić trasę na Google Earth.
Parę fotek:
Początek. Nasza łódka, manele jeszcze na pomoście:
Łódka "wypoczywa" na wprost Mikołajek:
Prom na Bełdanach pod Wierzbą:
Tęcza nad Mamrami:
]
"Kapitan" za sterem:
Trochę więcej idyllicznych zdjęć z Mazur:
Powiew historii na Kanale Mazurskim:
Moja trasa: z Pięknej Góry nad j. Kisajno koło Giżycka popłynęło się do Rynu, z Rynu do Pisza, z Pisza do zatoki Zamordeje Małe na j. Nidzkim, z Zamordej do Kanału Mazurskiego na Mamrach, potem do Węgorzewa, z Węgorzewa do Zimnego Kąta na j. Kisajno, z Zimnego Kąta z powrotem do Pięknej Góry.
Kto ciekawy może prześledzić trasę na Google Earth.
Parę fotek:
Początek. Nasza łódka, manele jeszcze na pomoście:
Łódka "wypoczywa" na wprost Mikołajek:
Prom na Bełdanach pod Wierzbą:
Tęcza nad Mamrami:
]
"Kapitan" za sterem:
Trochę więcej idyllicznych zdjęć z Mazur:
Powiew historii na Kanale Mazurskim:
Ostatnio zmieniony 2018-10-25, 09:59 przez OSTOJA, łącznie zmieniany 10 razy.