[R/G] PZL-104 Wilga GPM 3/1998 [KONKURS]
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
[R/G] PZL-104 Wilga GPM 3/1998 [KONKURS]
Modele wykonane: SMOK | RWD-4 i 5bis | SUM | SROKA | CZAPLA | PWS-54 | JASTRZĄB | PWS-10 | SLINGSBY | WILGA | WILK | JUNAK | WYŻEŁ | P.24 | RWD-22 | GACEK | An-2 | CWJ | WRONA | SKOCZEK | KOGUTEK | PWS-3 | KARAŚ | RWD-10 | PRZĄŚNICZKA | LEAPER | RWD-17 | TARPAN | CUB | ŻUBR | ANBO | M2 | ISKIERKA | RWD-2 | FOKKER F.VII | SM-2 | KOMAR | JEŻYK | GIL | MUCHA ST. | KOBUZ | LIS | BOCIAN | BŻ-1 | RWD-6 | MEWA | ORLIK II | FOKA 4 | SZCZE-2 | ZLIN 42
Technika: Jak zrobić drewniane śmigło | Taśmy w naciągach skrzydeł wielopłatów | Wykonanie żagli wypełnionych wiatrem | Klej - dozowniki | Retusz - TO PROSTE | Skórzane obrzeża kabin | Tłoczenie folii na oszklenia kabin | Jak sobie poradzić z "listkami"
GALERIA
W locie.
Przed hangarem.
Porównanie Wilgi ze Sroką.
W hangarze.
Szybowce doczekały się holówki.
To co za Wilgę dostałem we Wrocławiu dotarło do mnie w Przeciszowie.
_______________________________________________________________
RELACJA
Rozpoczynam nową relację z budowy modelu samolotu PZL-104 Wilga
Okładka i zdjęcie:
Na temat historii s-tu i jego danych technicznych można dowiedzieć się tutaj.
Technika: Jak zrobić drewniane śmigło | Taśmy w naciągach skrzydeł wielopłatów | Wykonanie żagli wypełnionych wiatrem | Klej - dozowniki | Retusz - TO PROSTE | Skórzane obrzeża kabin | Tłoczenie folii na oszklenia kabin | Jak sobie poradzić z "listkami"
GALERIA
W locie.
Przed hangarem.
Porównanie Wilgi ze Sroką.
W hangarze.
Szybowce doczekały się holówki.
To co za Wilgę dostałem we Wrocławiu dotarło do mnie w Przeciszowie.
_______________________________________________________________
RELACJA
Rozpoczynam nową relację z budowy modelu samolotu PZL-104 Wilga
Okładka i zdjęcie:
Na temat historii s-tu i jego danych technicznych można dowiedzieć się tutaj.
Ostatnio zmieniony 2019-01-08, 12:20 przez OSTOJA, łącznie zmieniany 8 razy.
Pierwsze koty za płoty - początek kabinki. Martwi mnie to, że to jest jedyna wewnętrzna "tapicerka" kabiny nie ma nic więcej a przecież kabina Wilgi jest bardzo przeszklona.
Ostatnio zmieniony 2010-03-15, 23:32 przez OSTOJA, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za chęć pomocy. Jak będę miał problemy to się zwrócę do Ciebie. Przeglądając wycinankę stwierdzam, że nie będzie łatwo. Model nie ma slotów a cóż to za Wilga która nie ma slotów. Problemem dla mnie będzie również tłoczenie oszklenia bo w Wildze wszystkie oszklenia nie są prostokreślne, mają krzywiznę w dwóch kierunkach. Pozdrawiam.Ceva pisze:Jakby co to służę częściami zamiennymi
Jarek.
Przy ,,Gawronie,, posługiwałem się kawałkami szyjki z butelek PET , jak zobaczysz w galerii u Konradusa to nawet dobrze wyszło.
Łoj...zapomniał ja...
Jarek rzuć to do kosza, opylę Ci ,,Gawrona,, wersja turystyczna, tam wszystko idelanie gra... nooo prawie wszystko.
Na dodatek pożyczę Ci Plany Modelarskie do ,,Gawrona,,....nawet będziesz mógł go przerobić na rolniczy.
Szkoda czasu na papranie sie z takim czymś, nie mając odpowiednich materiałów poglądowych.
Przy ,,Gawronie,, posługiwałem się kawałkami szyjki z butelek PET , jak zobaczysz w galerii u Konradusa to nawet dobrze wyszło.
Łoj...zapomniał ja...
Jarek rzuć to do kosza, opylę Ci ,,Gawrona,, wersja turystyczna, tam wszystko idelanie gra... nooo prawie wszystko.
Na dodatek pożyczę Ci Plany Modelarskie do ,,Gawrona,,....nawet będziesz mógł go przerobić na rolniczy.
Szkoda czasu na papranie sie z takim czymś, nie mając odpowiednich materiałów poglądowych.
Ostatnio zmieniony 2010-02-21, 20:08 przez Krakus, łącznie zmieniany 1 raz.
Zazwyczaj to co zacząłem staram się skończyć, żeby nie wiem jaki gniot z tego wyszedł.Krakus pisze:Jarek rzuć to do kosza
A to jest niezwykle ciekawa propozycja. Plany mnie nie interesują bo mam oryginał w aeroklubie mieleckim. Wersja rolnicza raczej też mnie nie interesuje. Adres znasz. Jak Slingsby - robi się?Krakus pisze:opylę Ci ,,Gawrona,,
Dzięki Wojtek za link. Jak sobie sam nie poradzę to z niego skorzystam.Ceva pisze:Problem możesz obejść
Krakus, życzę powodzenia przy Czajce i Slingsby. Tak prawdę mówiąc dobrze byłoby byś poprowadził relację na tym forum, ostatecznie zamieścił galerię.
W Wildze niewielki postęp, wytłoczyłem boczne oszklenie, Jak byście zobaczyli moje "przyrządy" do tłoczenia to pęklibyście ze śmiechu.
W Wildze niewielki postęp, wytłoczyłem boczne oszklenie, Jak byście zobaczyli moje "przyrządy" do tłoczenia to pęklibyście ze śmiechu.
Ostatnio zmieniony 2010-02-25, 16:23 przez OSTOJA, łącznie zmieniany 1 raz.
Na zdjęciu macie moje "przyrządy". Na gąbkę umieszczoną w zlewie kuchennym kładę kawałek folii przytykam czymś obłym (do szybek Wilgi jak na razie używałem widocznego klosza i żarówki) całość polewam wrzątkiem prosto z czajnika (to obłe też musi być gorące) a potem kolistymi ruchami wgniatam folię przedmiotem obłym w gąbkę jak trochę wystygnie mam gotową wygniecioną szybkę - proste? Pozdrawiam.