
Na początek powiem kilka słów na temat tej jakże wyjątkowej marki i jej już dosyć wiekowego dziecka

W 1948 roku w brytyjskim mieście Solihull niedaleko Birmingham firma Rover rozpoczęła produkcje samochodów terenowych pod nazwą Land Rover

Podstawowymi modelami pojazdów tej marki są :
Land Rover Serii I; II; oraz III, Range Rover w trzech generacjach, Discovery także w trzech oraz Frelander w dwóch generacjach <występowały jeszcze pół ciężarówki jak i cała masa prototypowych modeli>
Seria III, bo to właśnie ona jest głównym bohaterem tej relacji została wypuszczona w 1971 roku jako następca Serii IIA <w między czasie rozpoczęła się produkcja Range Rober'a (1970)>, występowała ona w czterech odmianach silnika <3 benzynowe oraz jeden Diesel>. Model ten był produkowany do 1985 roku w łącznej ilości 440000 sztuk.
Jako ciekawostkę mogę dodać, że Land Rover jest chyba najbardziej żywotną marką, gdyż ze wszystkich wyprodukowanych prze niego samochodów aż 70% z nich nadal możemy spotkać na drogach całego świata

Jeśli ktoś byłby zainteresowany dodatkowymi informacjami to chętnie ich udzielę

A teraz czas na In-box:
Najpierw pudło i kalki <za wiele ich nie jest



A następnie to co daje Nam Italerka za dostć spore pieniądze :-/





Rama niestety posada kilka niewielkich nadlewek ale to dało by się zwalczyć nożem i pilnikiem, bardziej jednak martwi mnie fakt, że jest zrobiona nie tak jak jest w oryginale :

Po przeanalizowaniu instrukcji stwierdzam, że trzeba będzie sporo popracować nad samą karoserią a dokładniej jej brzuchem

Jak już wspominałem ma to byś przeróbka off-road

Ramę chcę wykonać od podstaw z blaszki miedzianej o grubości 0,05mm co będzie dla mnie nie lada wyzwaniem

Zawieszenie planuję przerobić tak by odwzorowywało te z modelu Discovery '92, i z tego powodu zastanawiam się nad posadzeniem 109tki na ramie Disco

Ok na razie tyle tej paplaniny. Mam tylko nadzieję, że ten model będzie chciał współpracować ze mną

Pozdrawiam i zapraszam do kibicowania bo motywacja będzie mi bardzo, bardzo potrzebna

r-t.