 
 Na początek powiem kilka słów na temat tej jakże wyjątkowej marki i jej już dosyć wiekowego dziecka
 
 W 1948 roku w brytyjskim mieście Solihull niedaleko Birmingham firma Rover rozpoczęła produkcje samochodów terenowych pod nazwą Land Rover
 Nieco później Land Rover stał się oddzielną marką produkującą tylko i wyłącznie samochody terenowe na potrzeby armii brytyjskiej jak i zwykłych szarych obywateli.
 Nieco później Land Rover stał się oddzielną marką produkującą tylko i wyłącznie samochody terenowe na potrzeby armii brytyjskiej jak i zwykłych szarych obywateli.Podstawowymi modelami pojazdów tej marki są :
Land Rover Serii I; II; oraz III, Range Rover w trzech generacjach, Discovery także w trzech oraz Frelander w dwóch generacjach <występowały jeszcze pół ciężarówki jak i cała masa prototypowych modeli>
Seria III, bo to właśnie ona jest głównym bohaterem tej relacji została wypuszczona w 1971 roku jako następca Serii IIA <w między czasie rozpoczęła się produkcja Range Rober'a (1970)>, występowała ona w czterech odmianach silnika <3 benzynowe oraz jeden Diesel>. Model ten był produkowany do 1985 roku w łącznej ilości 440000 sztuk.
Jako ciekawostkę mogę dodać, że Land Rover jest chyba najbardziej żywotną marką, gdyż ze wszystkich wyprodukowanych prze niego samochodów aż 70% z nich nadal możemy spotkać na drogach całego świata
 
 Jeśli ktoś byłby zainteresowany dodatkowymi informacjami to chętnie ich udzielę
 
 A teraz czas na In-box:
Najpierw pudło i kalki <za wiele ich nie jest
 >
 > 
 
A następnie to co daje Nam Italerka za dostć spore pieniądze :-/
 
  
  
  
  
 Rama niestety posada kilka niewielkich nadlewek ale to dało by się zwalczyć nożem i pilnikiem, bardziej jednak martwi mnie fakt, że jest zrobiona nie tak jak jest w oryginale :

Po przeanalizowaniu instrukcji stwierdzam, że trzeba będzie sporo popracować nad samą karoserią a dokładniej jej brzuchem
 damy radę.
 damy radę.Jak już wspominałem ma to byś przeróbka off-road
 
 Ramę chcę wykonać od podstaw z blaszki miedzianej o grubości 0,05mm co będzie dla mnie nie lada wyzwaniem
 
 Zawieszenie planuję przerobić tak by odwzorowywało te z modelu Discovery '92, i z tego powodu zastanawiam się nad posadzeniem 109tki na ramie Disco
 
 Ok na razie tyle tej paplaniny. Mam tylko nadzieję, że ten model będzie chciał współpracować ze mną
 
 Pozdrawiam i zapraszam do kibicowania bo motywacja będzie mi bardzo, bardzo potrzebna
 
 r-t.











 
  może później.
 może później.


 
 
 Dobre pytanie, może przez oszczędność a może uznali, że nie są one potrzebne skoro ich nie będzie widać
 Dobre pytanie, może przez oszczędność a może uznali, że nie są one potrzebne skoro ich nie będzie widać  




 
 




















 
 

