P-51 D Mustang w skali 1:24 (Heller)

Galerie i warsztaty z budowy

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
RebelMan91
Posty: 37
Rejestracja: 2006-10-28, 13:47
Lokalizacja: Poznań

#16 Post autor: RebelMan91 » 2008-01-14, 19:55

Witam !
Miałem wiele złych doswiadczeń Helerem w postaci wad konstrukcyjnych.
Airfix czy Heller to firmy na jednym poziomie dla bardzo dobrych i wytrwałych modelarzy , więc i tak wybijesz się ty i twój model na 6+ ;)
Pozdr,
Adam

Awatar użytkownika
Sprudin
Posty: 698
Rejestracja: 2007-04-07, 02:05
Lokalizacja: Łódź

#17 Post autor: Sprudin » 2008-01-14, 23:05

Radzio nie wiem o czym Ty mówisz. Przyglądałem się temu kołpakowi az mnie gały wyłaziły i żadnych syfów tudzież innych nierówności nie zdołałem wypatrzyć :-D a wręcz odwrotnie. Piękne wykonanie, nie ma co :-) Bardzo mi sie podoba Twoja praca, hehe, Magiku ;-)

PS: nooo kawał Radzia z Ciebie :-D Taki drugi ja...minus 10 cm, w zależności od miarki ;-) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Radzio65
Posty: 902
Rejestracja: 2006-08-12, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

#18 Post autor: Radzio65 » 2008-01-15, 07:32

A jednak są :mrgreen:

Awatar użytkownika
Paws
Posty: 754
Rejestracja: 2006-11-06, 19:44
Lokalizacja: Kraków

#19 Post autor: Paws » 2008-01-15, 08:12

Bardzo ładnie Ci ten kołpak wyszedł, a co do śladów eksploatacji na śmigle to masz jak najbardziej rację.
Chociaż na "Cobrze", bf-109 czy np. Il-2 takie coś już występuje..

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
SmokHaosu
Posty: 348
Rejestracja: 2007-06-22, 22:50

#20 Post autor: SmokHaosu » 2008-01-15, 15:12

Nie bardzo was rozumiem z tymi odpryskami na śmigle. Na całym samolocie zdarzają się uszkodzenia powłoki lakierniczej, a tym bardziej na tej części z przodu, która robi 3000 obrotów na minute i ma 3 metry szerokości. Kwestia jakie odpryski wymyśli sobie modelarz.
Ostatnio zmieniony 2008-01-15, 20:40 przez SmokHaosu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Paws
Posty: 754
Rejestracja: 2006-11-06, 19:44
Lokalizacja: Kraków

#21 Post autor: Paws » 2008-01-15, 18:55

Teraz to znalazłem nawet P-51 z "odpryskami" na śmigle..

Awatar użytkownika
Radzio65
Posty: 902
Rejestracja: 2006-08-12, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

#22 Post autor: Radzio65 » 2008-01-21, 08:18

Silnik tak jakby gotowy:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeśli przyjdzie mi do głowy ( :mrgreen: ) dorabianie jeszcze dodatkowego okablowania, to dopiero po zamontowaniu zbiornika oleju i agregatów. Ale to znacznie, znacznie później :-) .

Z wolna powstaje kabina:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W temacie Mustanga w tym tygodniu robię sobie przerwę - muszę koniecznie dokończyć odrutowywać Nieuporta, bo już niewiele mi zostało :-) . Po odrutowaniu tylko montaż śmigła i zdjęcia do galerii :mrgreen: .

Pozdrawiam
:-)

Awatar użytkownika
Piterski
Posty: 1142
Rejestracja: 2006-08-02, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

#23 Post autor: Piterski » 2008-01-21, 08:51

Silnik miodzio :-) , dopatrzyłem się też łączenia o którym wspominałeś ale i tak zdania nie zmieniam.
Uwagi to mam tylko do kabiny. Rozumiem że te chropowatości to będziesz szlifował na gładko :?:

Awatar użytkownika
Radzio65
Posty: 902
Rejestracja: 2006-08-12, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

#24 Post autor: Radzio65 » 2008-01-21, 09:36

Piterski, nie będę szlifował a lekko przeciągnę metalizerem, tak bardzo delikatnie. Chociaż nie wiem czy jest sens, bo po założeniu bocznych paneli i tak guzik będzie widać. Na fotelu będzie siedział pilot, zresztą bardzo fajnie odlany :-). W zasadzie czy wyszlifowane czy zrobione obicia metalizerem, efektu widać nie będzie, tylko zostanie świadomość co się zrobiło :-) .
Z kolei na podłodze jest wyraźna faktura z wtrysku i tego nie należy szlifować.

Awatar użytkownika
Piterski
Posty: 1142
Rejestracja: 2006-08-02, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

#25 Post autor: Piterski » 2008-01-21, 09:58

Mi chodziło Radzio o to ze ten fotel z zewnątrz wygląda jak odlew, a nie powinien, ale masz racje ze tego nie będzie widać.

Awatar użytkownika
Radzio65
Posty: 902
Rejestracja: 2006-08-12, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

#26 Post autor: Radzio65 » 2008-01-21, 10:23

Z tego samego powodu nie szpachlowałem jamek skurczowych z boku fotela, mniej więcej na wysokości siedziska na zewnętrznych stronach fotela. Nie ma sensu :-)

Awatar użytkownika
MeSSer
Posty: 435
Rejestracja: 2007-10-11, 15:01
Lokalizacja: Warszawa/Ursynów

#27 Post autor: MeSSer » 2008-01-21, 19:30

No po prostu super. Moja siostra jak zobaczyła ten silnik to myślała że to jest prawdziwy silnik.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Paws
Posty: 754
Rejestracja: 2006-11-06, 19:44
Lokalizacja: Kraków

#28 Post autor: Paws » 2008-01-21, 20:16

Radzio, że ładnie to wiesz i Ty i ja :-) . Ale jednak Mości hetmanie errorum Waszmość popełnił w laborum swoim, a to rzeknę że podłoga w P-51 drewniana była..

Salve!

Awatar użytkownika
Schmmitt
Posty: 308
Rejestracja: 2006-09-19, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

#29 Post autor: Schmmitt » 2008-01-21, 20:37

Żeby nie było niejasności zdjęcie .

Awatar użytkownika
Sprudin
Posty: 698
Rejestracja: 2007-04-07, 02:05
Lokalizacja: Łódź

#30 Post autor: Sprudin » 2008-01-21, 22:57

Uo żesz kurza twarzycha... :shock: :shock: :shock: Ale byyyydle.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galerie i warsztaty”