#71
Post
autor: tad » 2010-01-12, 19:03
Piterski - jeśli chodzi o C. 202 to i tak i nie (Veltro nie widziałem). Masz rację, że tam jest namnożone sklejek, ale jest różnica pomiędzy oprofilowaniem złożonym z trzech i ośmiu części, na dodatek w C. 202 jest wielobarwny kamuflaż i ślady eksploatacji - przy odrobinie wysiłku da się zamaskować połączenia.
Co do PWSa miałem na myśli choćby takie coś - każdy praktyk wie, że w kartonach zieleń jest najtrudniejsza do zrobienia retuszu. Nie wiem dlaczego, ale tak jest - nie umiem tego sensownie wyjaśnić. Dlatego praktyk unikałby mnożenia łączeń na zielonym kamuflażu, zaś dla teoretyka wszystko jest takie samo i teoretycznie powinno działać...
Ostoja - jeśłi jeszcze się da, to oddziel skrzydła od centropłata, wyrzuć patyczek, który spowodował przesunięcia skrzydeł i połącz wszystko we własnym zakresie. Trzymanie się rozwiązań tego projektu najwyraźniej nie działa.
TAD
Ostatnio zmieniony 2010-01-13, 12:56 przez
tad, łącznie zmieniany 1 raz.