Nie wkleiłeś odwrotnie tego wirnika?tad pisze:Poza tym czarne krawędzie na łopatach powinny być dokładnie z drugiej strony niż s
[relacja] Mil Mi-28 - GPM
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
Cześć,
tak wygląda ten wirnik:

- a tak u mnie:

- chyba wkleiłem dobrze, pomijając wycinankowe błędy (widać też, że w wycinance statecznik jest o wiele za cienki).
Tutaj z kolei można zobaczyć niewielki wznios odłony radiolokatora:

- a tak jest u mnie:

Ogólnie to wycinanka jest taka sobie - zarówno przez niedopasowania jak i uproszczenia czy wiele różnych kolorów, których tu nie powinno być.
TAD
tak wygląda ten wirnik:

- a tak u mnie:

- chyba wkleiłem dobrze, pomijając wycinankowe błędy (widać też, że w wycinance statecznik jest o wiele za cienki).
Tutaj z kolei można zobaczyć niewielki wznios odłony radiolokatora:

- a tak jest u mnie:

Ogólnie to wycinanka jest taka sobie - zarówno przez niedopasowania jak i uproszczenia czy wiele różnych kolorów, których tu nie powinno być.
TAD
Cześć,
pora na nowe obrazki. Wybaczcie, że nie pokazuję dokładnie etapów klejenia, ale to nie jest wycinanka dobra do robienia relacji, a i swojej pracy mam wiele do zarzucenia. Poza tym nie chce mi się latać na forum z byle pierdołą, bo mam co robić w prawdziwym życiu
Co do pasowania - mało co pasowało, dawno nie kleiłem tak sknoconej wycinanki. Gdyby nie to, że podoba mi się sylwetka tego śmigłowca, to modelik poleciałby lotem szturmowym do kosza. Oprócz niedopasowań (dziury, różnice obwodów, różnice w miejscach połączenia kolorów itd.) opracowanie charakteryzuje się tak poważnymi błędami w stosunku do prawdziwego obiektu, że śmiech bierze. Niewłaściwe chwyty powietrza (kształt i rozmiar), niewłaściwe osłony na chwytach, niewłaściwy przód kadłuba, niewłaściwa osłona tylnej przekładni, niewłaściwe panele na bokach kadłuba, niewłaściwe chwyty powietrza do schładzaczy spalin, zbyt cienki profil skrzydeł i inne. Do tego dochodzą wszystkie odcienie tęczy oraz malowanie wzięte chyba z sufitu. Śmigłowiec z tym numerem jest popularny w necie, bo to maszyna pokazowa i faktycznie ma całkiem inny układ plam.
Przerobiłem osłony na chwytach powietrza do silników (wytoczone ze sklejonych krążków tektury), bo te wycinankowe również były niewłaściwe - są trochę za duże, bo i wloty są za duże. Na razie są różnice w połysku, ale na koniec będzie inaczej. Obrazki moje dziatki:

Howgh
Wujek Stefan
pora na nowe obrazki. Wybaczcie, że nie pokazuję dokładnie etapów klejenia, ale to nie jest wycinanka dobra do robienia relacji, a i swojej pracy mam wiele do zarzucenia. Poza tym nie chce mi się latać na forum z byle pierdołą, bo mam co robić w prawdziwym życiu

Co do pasowania - mało co pasowało, dawno nie kleiłem tak sknoconej wycinanki. Gdyby nie to, że podoba mi się sylwetka tego śmigłowca, to modelik poleciałby lotem szturmowym do kosza. Oprócz niedopasowań (dziury, różnice obwodów, różnice w miejscach połączenia kolorów itd.) opracowanie charakteryzuje się tak poważnymi błędami w stosunku do prawdziwego obiektu, że śmiech bierze. Niewłaściwe chwyty powietrza (kształt i rozmiar), niewłaściwe osłony na chwytach, niewłaściwy przód kadłuba, niewłaściwa osłona tylnej przekładni, niewłaściwe panele na bokach kadłuba, niewłaściwe chwyty powietrza do schładzaczy spalin, zbyt cienki profil skrzydeł i inne. Do tego dochodzą wszystkie odcienie tęczy oraz malowanie wzięte chyba z sufitu. Śmigłowiec z tym numerem jest popularny w necie, bo to maszyna pokazowa i faktycznie ma całkiem inny układ plam.
Przerobiłem osłony na chwytach powietrza do silników (wytoczone ze sklejonych krążków tektury), bo te wycinankowe również były niewłaściwe - są trochę za duże, bo i wloty są za duże. Na razie są różnice w połysku, ale na koniec będzie inaczej. Obrazki moje dziatki:





Howgh
Wujek Stefan
Cześć,
zmontowałem podwozie. Dopiero po jego zrobieniu zorientowałem się, że golenie są za cienkie a amortyzator ma za długie ramię, przez co śmigłowiec stoi za wysoko. Kolejna atrakcja tej wycinanki. Koła są odpowiedniej grubości - w końcu ten prawie 11 tonowy śmigłowiec musi mieć solidne koła. Dokładny opis robienia kółek zamieściłem na mojej stronie w poradniku.

TAD
zmontowałem podwozie. Dopiero po jego zrobieniu zorientowałem się, że golenie są za cienkie a amortyzator ma za długie ramię, przez co śmigłowiec stoi za wysoko. Kolejna atrakcja tej wycinanki. Koła są odpowiedniej grubości - w końcu ten prawie 11 tonowy śmigłowiec musi mieć solidne koła. Dokładny opis robienia kółek zamieściłem na mojej stronie w poradniku.


TAD
Cześć,
skleiłem uzbrojenie podwieszane - szesnaście rakiet kierowanych i dwa wyrzutniki pocisków niekierowanych. Rakiety tylko z grubsza przypominają te prawdziwe - paski na nich powinny być z cienkiego papieru, prawie niewidoczne (ponadto są o wiele za długie). W wyrzutnikach lufy powinny mieć większą średnicę, niż zaprojektowali. Pylony do wyrzutników trzeba sporo przesunąćw stosunku do miejsca, gdzie miały być przyklejone pod skrzydłami.
Zabrudzenia pochodzą z modelu - ja tylko trochę to wyrównałem.
Model zaostał polakierowany - na razie tylko satynowym lakierem olejnym Humbrola. Właściwe matowienie (będzie wyglądał jak Gloster Meteor) zrobię matowym lakierem akrylowym.
Obrazki:

TAD
skleiłem uzbrojenie podwieszane - szesnaście rakiet kierowanych i dwa wyrzutniki pocisków niekierowanych. Rakiety tylko z grubsza przypominają te prawdziwe - paski na nich powinny być z cienkiego papieru, prawie niewidoczne (ponadto są o wiele za długie). W wyrzutnikach lufy powinny mieć większą średnicę, niż zaprojektowali. Pylony do wyrzutników trzeba sporo przesunąćw stosunku do miejsca, gdzie miały być przyklejone pod skrzydłami.
Zabrudzenia pochodzą z modelu - ja tylko trochę to wyrównałem.
Model zaostał polakierowany - na razie tylko satynowym lakierem olejnym Humbrola. Właściwe matowienie (będzie wyglądał jak Gloster Meteor) zrobię matowym lakierem akrylowym.
Obrazki:


TAD