Witam !!!!
Po krótkiej przerwie wakacyjnej wróciłem do konkursowego modelu. Jak napisałem na samym początku postaram się przybliżyć Wam sam samochodu a także jego twórce.
Kfz. 15 Horch był produkowany od 1937 do 1943 r. na na wyraźna proźbe Generalnego Dowództwa III Rzeszy, które potrzebowało pojazdu szybkiego a zarazem uniwersalnego który potrafi się dostosować do każdych warunków terenowych. Szczególnie ten typ samochodu dowództwu przypadł do gustu, gdyż nadawał sie do niemieckiego Blitzkrieg'u. Atutem tego samochodu był napęd na 4 koła . Kfz. 15 Horch był używany przez żołnierzy i nie tylko na wszystkich frontach głównie w ZSRR i Afryce.
Dane techniczne:
- ośmiocylindrowy silnik w układzie widlastym
- 80 koni mechanicznych
- napęd na cztery koła
-max prędkość (kabriolet)- 95 km/h, z zadaszeniem 90 km/h
- spalanie - 26l na drodze, 36l w terenie,
- pojemność baku z rezerwą 110l
- zasięg - 400km na drodze, 300 km w terenie.
(źródło: tłumaczone na podstawie instrukcji załączonej do modelu)
Twórcom tego jak i wielu innych samochodów był August Horch.
URL=
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 16f8f.html]

[/URL]
Większość znawców motoryzacji zna logo niemieckiego Audi. Niewielu wie jednak, co oznaczają cztery nachodzące na siebie pierścienie. Otóż każdy z nich oznacza jedno przedsiębiorstwo. Mówimy o czterech firmach, które na początku XX w. należały do najpopularniejszych w branży motoryzacyjnej - DKW, Audi, Horch i Wanderer. Połączyły się one dnia 29 czerwca 1932 roku (w skutek światowego kryzysu) i utworzyły firmę Auto Union z siedzibą w Chemnitz. Firma ta była wówczas drugą co do wielkości firmą produkującą samochody w Niemcach. Po wojnie sowieckie siły administracyjne zadecydowały o likwidacji Auto Union. Jednak firma odrodziła się w 1949 r. na terenie zachodnich Niemiec w Ingolstand. W 1965 r. doszło do przejęcia marki przez Volkswagena, a samochody produkowane odtąd w Ingolstand nosiły nazwę AUDI. August Horch jest osobą, która odegrała w historii Audi największą rolę. Gdy August Horch miał 18 lat, był świadkiem powstania samochodu. Gdy ukończył studia, pracował trzy lata na stanowisku asystenta w zakładach silnikowych Karola Benza.
W 1904 roku Horch założył własną firmę w Zwickau, która nazywała się "Horch Werke". W jego zakładach produkowano na początku silniki czterocylindrowe o mocy 22 i 40 KM i pojemności 2,6 i 5,8 litra. Często dochodziło do nieporozumień między Horchem a jego sponsorami. W wyniku tego August opuścił założone przez siebie przedsiębiorstwo i utworzył nową firmę "Zakłady Samochodowe August Horch". W Zwickau istniały więc już dwa przedsiębiorstwa noszące nazwę Horch. Prowadziło to do wielu pomyłek. Sąd zdecydował, która z firm utrzyma nazwę Horch. Niestety Horch przegrał. Wówczas przetłumaczył swoje nazwisko na łacinę i tak nazwał swoje zakłady. Po niemiecku Horch znaczy słuchaj, a po łacinie Audi. I w ten sposób w 1910 roku powstała firma Audi Automobilwerke, która dała nazwę jednej z najbardziej znanych marek samochodowych na świecie i która jest właścicielem jednego z pierścieni występujących w logo Audi.
A teraz przejdźmy do meritum:
o to od czego zaczynam tzn od nadwozia (tak to się chyba nazywa specem od samochodów nie jestem)
a o to dwa pedały samochodowe mysle że wyszły nienajgorzej.

a to jeden z trzech karnistrów, wkrótce pokaże gotowe

pojawiły się wreszcie pierwsze wajchy no i tylne siedzenie, ups jeszcze nie pomalowane ale i na to przyjdzie czas.
To narazie tyle, zachęcam do oglądania no i komentowania.
Pozdrawiam Serdecznie!!