Dobrze wiedziećbelfast pisze:a jeżeli chodzi o turbinę to na pewno jej we wlocie nie znajdziesz turbina jest pierwszym stopniem w silniku
 . Wyedytuje tamten post
 . Wyedytuje tamten post 
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
 - jeszcze nie kompletny , zostały takie płytki na dyszy. Druga fotka troszkę rozmazana , bo akurat w trakcie pstrykniania zostałem szturchnięty
  - jeszcze nie kompletny , zostały takie płytki na dyszy. Druga fotka troszkę rozmazana , bo akurat w trakcie pstrykniania zostałem szturchnięty  
  , tu już pomny poprzednich doświadczeń wręgi na łączeniu obydwu elementów sfazowałem pod kątem i nawet ładnie się poszycie wpasowało. Jak widać pokrycie kadłuba jest za długie o jakieś 4mm. , ale równe odcięcie go teraz jest niemożliwe , więc zostanie jak jest , zresztą mi się nawet podoba
  , tu już pomny poprzednich doświadczeń wręgi na łączeniu obydwu elementów sfazowałem pod kątem i nawet ładnie się poszycie wpasowało. Jak widać pokrycie kadłuba jest za długie o jakieś 4mm. , ale równe odcięcie go teraz jest niemożliwe , więc zostanie jak jest , zresztą mi się nawet podoba  , no i jak zwykle , źle przygotowane wręgi dały o sobie znać , stąd znowu czarne paseczki
 , no i jak zwykle , źle przygotowane wręgi dały o sobie znać , stąd znowu czarne paseczki  
  
 


 )
 ) 
 
 
 
 
   
  
 
 
  
 

 
 
 , a felgi przeszczepiłem z nowszego opracowania efa ( z MM ).
 , a felgi przeszczepiłem z nowszego opracowania efa ( z MM ). 
 
  
  
 
 
  
 Dokładnie , ale bardzo przejęty fajnym kształtem kół , nie wyprofilowałem opon po wewnetrznej stronietad pisze:tylko Falcon ma inne felgi - takie wgłębione
 i dlatego nakleiłem płaskie.
 i dlatego nakleiłem płaskie.tad pisze:No ale można to potraktować jako pewną redukcję
 
   
  
  
 
 
   
 