Początkujący...

Poznajemy nowe techniki modelaowania, sklejania...

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Seb@

Początkujący...

#1 Post autor: Seb@ » 2007-02-19, 10:26

Witam.
Jest to mój pierwszy post, i od razu małe pytanko :-)
Jestem początkującym modelarzem , sklejałem helikopter i samolot.
Samolot był to Mig 15, chyba. Nie pamiętam. :-/ Przetrwał do dziś. Helikopter nie pamiętam jaki, ale był to wojskowy.
Zostanę przy samolotach i helikopterach.
Troszkę minęło czasu od sklejania modelu, i potrzebne rzeczy takie jak (pinceta, nożyk, itp.)
się "zgubiły" :mrgreen:
Więc takie pytanko:
Co najlepiej kupić np. (pinceta, nożyk, itp.)
I jaki najlepiej model samolotu albo helikoptera.

Przeprwszam za błąd w 1 poście juz poprawiłem. Był to Mig 15 :mrgreen:

pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-02-24, 15:41 przez Seb@, łącznie zmieniany 1 raz.

Czesio

#2 Post autor: Czesio » 2007-02-19, 10:37

Użyj opcji szukaj. Podobne tematy już były poruszane.

Seb@

#3 Post autor: Seb@ » 2007-02-19, 10:46

Rzeczywiście. Znalazłem poradnik w dziale Download ale raz go otworzyłem potem niechcący zamknąłem i nie mogę teraz otworzyć :-/
Sorki za ten temat.

Już mi się udało otworzyć poradnik jestem w trakcie czytania. :-)

Ale niestety ten poradnik jest o modelach kartonowych :cry:
Może znajdę coś na forum :-|
Ostatnio zmieniony 2007-02-19, 15:55 przez Seb@, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marek

#4 Post autor: Marek » 2007-02-19, 18:04

A ja Ci tam z przyjemnością odpowiem :) W końcu Bydgoszczaninem jesteś - chwała i cześć dla miasta nad Brdą!