
XXV Podkarpacki Konkurs Kartonowych i Plastikowych Modeli Redukcyjnych.
ODK „Puchatek”
Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sanoku
SANOK 2011
Organizator
Osiedlowy Dom Kultury „Puchatek”
Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sanoku
Cel Konkursu
- Rozwijanie i kształtowanie zainteresowań politechnicznych
- Popularyzacja modelarstwa kartonowego i plastikowego oraz wymiana doświadczeń wśród dzieci, młodzieży i dorosłych
Termin i miejsce
22.01.2011 – godz. 10.00 do 13.00 przyjmowanie modeli w Osiedlowym Domu Kultury „Puchatek” – Sanok, ul. Traugutta 9
24.01.2011 do 05.02.2011 – wystawa modeli
05.01.2011 – godz. 11.00 uroczyste zakończenie konkursu, wręczenie nagród
Grupy wiekowe
Młodzicy – do 13 lat
Juniorzy – do 18 lat
Seniorzy – powyżej 18 lat
Klasy Modeli
KARTONOWE
1. S1 – Samoloty jednosilnikowe
2. S2 – Samoloty wielosilnikowe
3. S3 – Samoloty odrzutowe
4. H – Śmigłowce
5. O – Okręty
6. Ż – Żaglowce
7. PK – Pojazdy kołowe
8. PG – Pojazdy gąsienicowe
9. PS – Pojazdy szynowe
10. R – Rakiety
11. B – Budowle
12. F – Figurki
13. U – Uzbrojenie
14. Fantastyka
PLASTIKOWE
1. S – Samoloty
2. O – Okręty
3. Ż – Żaglowce
4. P – Pojazdy
5. F – Figurki
6. Sc – Samoloty cywilne
7. Sz – Szybowce
8. U – Uzbrojenie
9. Ś – Śmigłowce
10. Fantastyka
DIORAMY
Do konkursu przyjmowane będą dioramy – ocena nastąpi bez podziału na klasy i grupy wiekowe.
Zasady oceny i nagrody
1. Ocena dokonana będzie przez komisję powołaną przez organizatora.
2. W każdej grupie wiekowej i klasie modeli nagrodzonych będzie trzy pierwsze miejsca.
3. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje dyplom za udział i pamiątkowy znaczek w dniu zakończenia konkursu.
Zgłoszenia do konkursu
Prosimy o zgłoszenie telefoniczne do konkursu do dnia: 20.01.2011r. Tel. 134646135, 134646697 w godz. 15.00-19.00
Postanowienia ogólne
1. Konkurs posiada charakter otwarty, w którym mogą uczestniczyć modelarze indywidualni i modelarze zrzeszeni w klubach modelarskich.
2. Warunkiem uczestnictwo w konkursie jest zgłoszenie się do udziału oraz uiszczenie opłaty startowej w wysokości ustalonej przez organizatora.
3. Opłatę startową należy wnieść w momencie zgłoszenia i zdawania modeli do konkursu.
Młodzicy – 2zł
Juniorzy – 2zł
Seniorzy – 5zł
4. Każdy uczestnik ma prawo zgłosić do konkursu po trzy modele w każdej klasie.
5. W klasyfikacji zostanie wyłoniony najlepszy model uczestnika w danej klasie.
6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo łączenia w przypadku małej ilości zgłoszonych modeli w danej klasie.
7. Zgłoszone do konkursu modele ocenia komisja konkursowa wyznaczona przez organizatora wg. zasady: „Podoba się, nie podoba się”.
8. Wybrane po trzy modele w danej klasie zostaną ocenione z odległości ok. 1,5m i będą punktowane.
9. Pozostałe modele będą traktowane jak za udział w konkursie – bez punktacji.
10. W konkursie można uczestniczyć tylko z własnoręcznie wykonanym modelem.
11. Do każdego modelu należy dołączyć stosowną dokumętację:
- rysunki
- zdjęcia
- sposób malowania
12. Modele przedstawione do konkursu dostarczone i odbierane są na koszt uczestnika lub ich kluby.
13. Przedstawione modele muszą być czyste (Nie zakurzone!).
14. W konkursie nie mogą brać udziału modele, które w ubiegłych latach w ogólnej punktacji zajęły 1-2-3 miejsce.