Witam.
Jeden silnik dostał osłony drążków popychaczy i kolektory dolotowe. Osłony zostawiłem "chromowane", a kolektory dolotowe wykonałem z drutu.
Nie jest może najlepszej jakości ale to mój pierwszy taki silnik.
I teraz nielada zagadka, na żadnym rusunku nie jest pokazane dokładnie jak ma być przyklejony pierścień 130.
Na tym pierścieniu ma być zamocowane okapotowanie.
Być może ma być przyklejony po środku pomiędzy cylindrami, jednak nawet opis budowy nie mówi nic na ten temat.
Zastanawiam się jeszcze czy nie odpuszczę sobie kolektorów dolotowych i wydechowych w silnikach zewnętrznych. W silniku środkowym (dziobowym) kolektory będą calkowicie widoczne, okapotowanie tego silnika jest "szczątkowe", natomiast silniki zewnętrzne są całkowicie zakryte i dodatkowo jeszcze bardziej wsunięte do środka.
Rysunek pokazuje jak to ma wyglądać.
Ostateczną decyzję podejmę dopiero po całkowitym sklejeniu silnika środkowego.
Pozdrawiam.