[Relacja] Sopwith F.1 Camel MM 6/2004 [szmatopłaty-konkurs]
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
Koledzy w tym opracowaniu dźwigar górnego płata został przez autora opracowania
podzielony na zobaczcie sami :

I jak taka konstrukcja ma być sztywna ?
Moim zdaniem należało by skleić dźwigar płata w jedną całość nasączyć super-glu dla nadania sztywności, a podzielić żeberka skrzydeł.Opadające górne skrzydła Camela to niestety prawie standard w tym opracowaniu
(u Konradusa jest kilka relacji z takimi problemami).
W swoim Camelu po przez szparę w krawędź natarcia wsunąłem szprychę rowerową i zalałem super-glu .W twoim przypadku należało by praktycznie odkleić skrzydło , pytanie czy warto? Bo taka operacja może zniszczyć model.
Problem płata to nie twoja wina a reszta super
Pozdrawiam Tomasz.
podzielony na zobaczcie sami :

I jak taka konstrukcja ma być sztywna ?
Moim zdaniem należało by skleić dźwigar płata w jedną całość nasączyć super-glu dla nadania sztywności, a podzielić żeberka skrzydeł.Opadające górne skrzydła Camela to niestety prawie standard w tym opracowaniu

W swoim Camelu po przez szparę w krawędź natarcia wsunąłem szprychę rowerową i zalałem super-glu .W twoim przypadku należało by praktycznie odkleić skrzydło , pytanie czy warto? Bo taka operacja może zniszczyć model.
Problem płata to nie twoja wina a reszta super

Pozdrawiam Tomasz.