[fotogaleria] P-47 D-30 Revell i Tempest Academy 1:72.
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
[fotogaleria] P-47 D-30 Revell i Tempest Academy 1:72.
Witam Was serdecznie!
Modelarstwem zajmuję się od około pół roku, do tej pory udało mi się zrobić 4 modele.. Dwa z nich chciałbym zaprezentować na forum..
Jest to w kolejności 3 i 4 mój model w życiu. Oba w skali 1:72, p-47D-30 to Revell, tempest -Academy+ blaszki Eduard, modele malowane w całości pędzelkiem farbkami Pactry.
Pozdrawiam!
1:72 zestaw Revell, wnętrze dość mocno wzbogacone, kabina ruchoma.
[/URL
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Skala 1:72 Academy + blaszki Eduarda+ własna robocizna. Malowanie pędzelkiem Model przedstawia maszynę W/cdr. Evana D. Mackie-go, 122 skrzydło myśliwskie RAF początek 1945 r.
Pozdrawiam i zapraszam Was do oglądania.
Modelarstwem zajmuję się od około pół roku, do tej pory udało mi się zrobić 4 modele.. Dwa z nich chciałbym zaprezentować na forum..
Jest to w kolejności 3 i 4 mój model w życiu. Oba w skali 1:72, p-47D-30 to Revell, tempest -Academy+ blaszki Eduard, modele malowane w całości pędzelkiem farbkami Pactry.
Pozdrawiam!
1:72 zestaw Revell, wnętrze dość mocno wzbogacone, kabina ruchoma.
[/URL
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Skala 1:72 Academy + blaszki Eduarda+ własna robocizna. Malowanie pędzelkiem Model przedstawia maszynę W/cdr. Evana D. Mackie-go, 122 skrzydło myśliwskie RAF początek 1945 r.
Pozdrawiam i zapraszam Was do oglądania.
Ostatnio zmieniony 2007-01-05, 13:26 przez Paws, łącznie zmieniany 2 razy.
Drobne uzupełnienie opisu do P-47:
Kalki kładzione na sido. Przybrudzenia duralowej powierzchni farbką Pactry "weathering" metodą suchego pędzla, powierzchnia matowiona i nabłyszczana kilkakrotnie aby uzyskać jak najbardziej "naturalny" wygląd.
Tempest:
Ten model kosztował mnie bardzo dużo pracy, szczególnie malarskiej. starałem sie oddać jak najlepiej "spracowaną" i "wyeksplatowaną" powierzchnię, zrobić jak najbardziej realistyczny "brudzing". Wiele dodatków zyskała kabina niestety prawie ich nie widać wrr.. . Zapodałem też jak najwięcej, jak najbardziej maksymalnych zbliżeń powierzchni modelu aby ukazać co starałem sie zrobić.. (klikać na miniaturki)
Pozdrawiam i zapraszam Was do oglądania.
Kalki kładzione na sido. Przybrudzenia duralowej powierzchni farbką Pactry "weathering" metodą suchego pędzla, powierzchnia matowiona i nabłyszczana kilkakrotnie aby uzyskać jak najbardziej "naturalny" wygląd.
Tempest:
Ten model kosztował mnie bardzo dużo pracy, szczególnie malarskiej. starałem sie oddać jak najlepiej "spracowaną" i "wyeksplatowaną" powierzchnię, zrobić jak najbardziej realistyczny "brudzing". Wiele dodatków zyskała kabina niestety prawie ich nie widać wrr.. . Zapodałem też jak najwięcej, jak najbardziej maksymalnych zbliżeń powierzchni modelu aby ukazać co starałem sie zrobić.. (klikać na miniaturki)
Pozdrawiam i zapraszam Was do oglądania.
Zawsze dobieram farby według standardowych oznaczeń i posługuję się tabelami zamienników i tabelami do mieszania kolorów.. Tempest to:FS 34079,FS36270 i FS36152 to mieszanka -Pactra nie ma w ofercie "ocean gray", wnętrze to "interior green" dodatkowo gun metal, steel, alluminium, weathering, pigmenty..czarna i "sky" na kołpak. P-47 to alluminium, steel, gunmetall, karminowa-MM, "olive drab", "zinc chrom" -MM
Lakierowanie powierzchni modelu jest koniecznością -ja zawsze daję kilka warst +sido pod i na kalki.., najczęściej matt, pół-matt lub błyszczący (zależnie od potrzeb i oczekiwanego efektu) lakier Pactry lub akryl MM. Często stosuję też przetarcia (papier wodny 2000 lub 2500) w celu zmatowienia i/lub "postarzenia" powierchni.
Pamietać należy że wszelkie "ślady eksploataji" i "przybrudzenia" (wyjątek niektóre otarcia, rysy, uszkodzenia itp.) nakładamy ZAWSZE po naklejeniu kalkomanii.
Pozdrawiam!
Lakierowanie powierzchni modelu jest koniecznością -ja zawsze daję kilka warst +sido pod i na kalki.., najczęściej matt, pół-matt lub błyszczący (zależnie od potrzeb i oczekiwanego efektu) lakier Pactry lub akryl MM. Często stosuję też przetarcia (papier wodny 2000 lub 2500) w celu zmatowienia i/lub "postarzenia" powierchni.
Pamietać należy że wszelkie "ślady eksploataji" i "przybrudzenia" (wyjątek niektóre otarcia, rysy, uszkodzenia itp.) nakładamy ZAWSZE po naklejeniu kalkomanii.
Pozdrawiam!