Fokker D.VII, Roden, 1:72

Galerie i warsztaty z budowy

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
TLB
Posty: 561
Rejestracja: 2015-04-23, 03:18
Lokalizacja: Civitas Kielcensis/ War saw

Fokker D.VII, Roden, 1:72

#1 Post autor: TLB » 2019-05-18, 23:45

                                    Panie i Panowie, poznacie wydarzenia, które nie miały precedensu w dziejach naszej planety, będzie świadkami wydarzeń, których zgroza przerasta ludzką wyobraźnię, zobaczycie jak niewiele dzieliło nas od zagłady [modelarskiej]... 
-knż, [tlb]


Witam zainteresowanych, 

zacząłem Fokkera, mimo, że nie lubię dwupłatowców i generalnie nie bardzo jestem zainteresowany techniką wojenną z okresu sprzed II WŚ (chyba, że  są to żaglowce) kupiłem go bo mi się spodobało malowanie, a żonie się podobają dwupłatowce.

Na wstępie pudełko i zawartość

Obrazek Obrazek Obrazek

Jak widać, jest sporo nadlewek, nawet w delikatnych miejscach.

Kalkomanie bardzo fajnie odchodzą od papieru, ale to jest też ich wadą, ponieważ słabo trzymają plastiku pomimo używania płynów pod/na kalki. Jakoś idzie, ale trzeba być cierpliwym. Ponadto jeżeli chodzi o skrzydła to są za wąskie i za długie:
Obrazek

wobec czego postanowiłem, że dołożę węższe paski:
Obrazek Obrazek Obrazek

Szczyt doskonałości to nie jest, ale chyba dramatu też niema...oczywiście będą jeszcze podmalowane. 

następnie zrobiłem kokpit i silnik:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek 

i przymiarka na sucho. Widać, że szpachla pójdzie w ruch...
Obrazek

Przepraszam za zdjęcia, kombinowałem ze światłem i ustawieniami, miałem zainwestować w jakieś oświetlenie do robienia zdjęć, ale dosłownie roz.....em miskę olejową w aucie i teraz muszę czekać ze oświetleniem do przysłowiowego pierwszego. 
Samolot malowany będzie tak jak pokazany na pudełku.
PZDR

Awatar użytkownika
TLB
Posty: 561
Rejestracja: 2015-04-23, 03:18
Lokalizacja: Civitas Kielcensis/ War saw

Re: Fokker D.VII, Roden, 1:72