[Relacja] Junkers Ju 290 A-7 "Spy Version", Revell

Galerie i warsztaty z budowy

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

[Relacja] Junkers Ju 290 A-7 "Spy Version", Revell

#1 Post autor: lukassz » 2010-10-23, 21:39

Witam wszystkich, po tych wszystkich małych samolocikach w sumie to nie aż tak małych myślę sobie trzeba wziąć się za coś ambitnego.
Zakupiłem model revella Junkers Ju 290 A-7.

Długość: 42cm
Rozpiętość: 57cm
Skala trudności wg. revella 5
Skala: 1:72
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jak już mówiłem to mój pierwszy poważny model gdzie chce zwrócić uwagę na wszystkie detale.
Najbardziej rozbraja mnie cena tych wszystkich narzędzi które niestety są tak drogie w Polsce..., ale co zrobić.
Model dobrze wykonany, ciekawie się skleja, jak na razie najciekawsza była kabina pilotów (chyba dlatego że miała tyle detali) co to malowania to aerografem tylko nakładałem lakier sidolux pcv. Efekt ciekawy. Zastanawiam się co tu jeszcze zrobić aby poprawić wizerunek modelu, myślałem żeby zrobić jakiś wash ale nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać. Jeszcze muszę wykonać trochę poprawek. Czekam tylko aż mi przyślą rozcieńczalnik do farb i zabieram się za dalszą pracę :) To chyba będzie mój najlepszy model i lepszego nie będzie ;), chociaż...

EDIT: Zaznaczę że pokładu nie malowałem aero ponieważ go jeszcze nie miałem :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MeSSer
Posty: 435
Rejestracja: 2007-10-11, 15:01
Lokalizacja: Warszawa/Ursynów

#2 Post autor: MeSSer » 2010-10-23, 21:57

lukassz pisze:zastanawiam się co tu jeszcze zrobić aby poprawić wizerunek modelu, myślałem żeby zrobić jakiś wash ale nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać
Ja bym zmył farbę z modelu(ale nie rób tego) ponieważ widać smugi po pędzlu. a co do wash to jak masz sido to kładziesz sido (2-3 warstwy) co 8 godzin potem kalki(opcjonalne) znów sido i wash z farb olejnych bardzo rozcieńczonych w rozcieńczalniku nakładamy na model małym pędzelkiem(na krawędzie itp.) następnie wacikiem namoczonym w rozcieńczalniku zmywamy z dużych powierzchni.
Jeśli źle doradzam to proszę o poprawienie mnie ;-)

EDIT:
Do farb revella będziesz potrzebował dużo rozcieńczalnika typu benzyna ekstrakcyjna lub rozcieńczalnik wamodu żeby ładnie malować aero no chyba że masz jakiś opóźniacz.
Ostatnio zmieniony 2010-10-23, 22:19 przez MeSSer, łącznie zmieniany 1 raz.

lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

#3 Post autor: lukassz » 2010-10-23, 22:01

Jeszcze raz przemaluje, ale i tak to będzie w środku to nie będzie widać. A jak samo sklejenie? Co do washu to pewnie dobrze tłumaczysz ale nie za bardzo rozumiem :)

Awatar użytkownika
MeSSer
Posty: 435
Rejestracja: 2007-10-11, 15:01
Lokalizacja: Warszawa/Ursynów

#4 Post autor: MeSSer » 2010-10-23, 22:21

Napisałem na PW że możemy pogadać na GG (4625107) wtedy wszystko objaśnię ;-)

lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

#5 Post autor: lukassz » 2010-10-23, 22:39

Ok, ale to chyba jutro już bo dziś mam inną robotę jeszcze.

lukassz
Posty: 52
Rejestracja: 2010-09-08, 13:12
Lokalizacja: Nowe

#6 Post autor: lukassz » 2010-10-25, 10:50

a jakieś inne wskazówki co do washu albo jakiś dodatkowych innych elementów?

Awatar użytkownika
Stojkovic
Posty: 354
Rejestracja: 2010-05-20, 10:09
Lokalizacja: Jaworzno

#7 Post autor: Stojkovic » 2010-10-26, 10:43

Mógłbyś coś dać do środka foteli pilotów bo widać miejsce łączenia chyba, o ile się nie mylę, a nawet jeśli to nie miejsce łaczenia, to ta "krecha" na każdym z foteli wygląda brzydko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galerie i warsztaty”