Pz. Kpfw. II Aysf.D Alanger <ICM> 1:35
: 2009-03-28, 11:37
Witam
W końcu skończyłem ten na pozór prosty model niemieckiego czołgu z okresu kampanii wrześniowej.
Prezentowany model pochodzi z 2 dywizji pancernej która operowała w rejonie miejscowości Toporzysko i Bystra.
Odnośnie modelu moje uczucia są mieszane :-/
[center]PLUSY[/center]
-gąski z pojedynczych ogniwek
-ładnie odwzorowane błotniki
-szczegółowe wyposażenie dodatkowe
-możliwość zrobienia otwartych włazów
[center]MINUSY[/center]
-wszystkie włazy były za wielkie i trzeba było szlifować
-elementy są zbyt grube jak do tej skali
-kalki w jednym wariancie, zupełnie inne niż te w instrukcji gdzie pokazano 2 warianty
-na wieży były dziury a raczej niedolane do końca miejsca.
-Zawieszenie średniej klasy
-Wanna jakoś nieszczególnie chciała się spasować
-Instrukcję oceniam na -2, jest całkowicie nieczytelna
No i by było na tyle z tej paplaniny

Niewykluczone, że powstanie podstawka pod ten model.
Edit: Zdjęcia "studjne" <poprawione>
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i oceniania
.
r-t.

W końcu skończyłem ten na pozór prosty model niemieckiego czołgu z okresu kampanii wrześniowej.
Prezentowany model pochodzi z 2 dywizji pancernej która operowała w rejonie miejscowości Toporzysko i Bystra.
Odnośnie modelu moje uczucia są mieszane :-/
[center]PLUSY[/center]
-gąski z pojedynczych ogniwek
-ładnie odwzorowane błotniki
-szczegółowe wyposażenie dodatkowe
-możliwość zrobienia otwartych włazów
[center]MINUSY[/center]
-wszystkie włazy były za wielkie i trzeba było szlifować
-elementy są zbyt grube jak do tej skali
-kalki w jednym wariancie, zupełnie inne niż te w instrukcji gdzie pokazano 2 warianty


-na wieży były dziury a raczej niedolane do końca miejsca.
-Zawieszenie średniej klasy
-Wanna jakoś nieszczególnie chciała się spasować
-Instrukcję oceniam na -2, jest całkowicie nieczytelna

No i by było na tyle z tej paplaniny






Niewykluczone, że powstanie podstawka pod ten model.
Edit: Zdjęcia "studjne" <poprawione>




















Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i oceniania

r-t.