Statek samodzielnie robiony [120cm] PROBLEMY

Swobodnie latające, na uwięzi...

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Maciej1991P

#1 Post autor: Maciej1991P » 2008-08-21, 10:03

Witam!
jako, że to mój pierwszy post, chciałbym Was pozdrowić.
Na początku chciałbym dodać że jestem nowicjuszem i to mój pierwszy model jaki zbudowałem w życiu.
Jest on wykonany (szkielet) z drewna oraz obicia (burty). Nie było to łatwe ale zdążyłem to zrobić przez zimę bez planów wszystko z głowy więc proszę o wyrozumiałość (wady, niedociągnięcia).
Chciałbym, żeby był to model RC napędzany silnikami spalinowymi, ale nie w tym problem. Cały statek postanowiłem przesmarować żywicą następnie płótnem szklanym. była to pierwsza warstwa. wczoraj pomyślałem sobie że dam teraz zamiast tego płótna szklanego coś o gęściejszym "oczku" i użyłem starego prześcieradła i rzecz jasna przykleiłem to znów żywicą. moje pytanie jest takie: czy nie muszę się obawiać że to prześcieradło się odklei od reszty materiału jak dam na to szpachel wyrównujący i przygotowujący do lakierowania?
Oto zdjęcia:
Obrazek
Te wystające żebra będą wycięte równo z burtą.
Obrazek
Szczerze to nie wiem jak by zmodernizować ten kształt statku szczególnie rufa mi się nie podoba ten :uskok". chciałbym aby był on bardzo "naturalny" a nie jakiś na szybko z "biedronki" i bardzo bym Was prosił napiszecie co byście zmienili w konstrukcji.
Serdecznie pozdrawiam
Maciej

Awatar użytkownika
OSTOJA

#2 Post autor: OSTOJA » 2008-08-21, 13:48

Trudno jest Tobie cos doradzic. Twoj statek jest raczej podobny do lodki. Nie zalamuj sie. Kazdy nastepny bedzie lepszy. Na razie poradzilbym Ci bys "siegnal" po dowolny model statku z Malego Modelarza. Na takim przykladzie "zlapiesz" wlasciwe proporcje. Zycze powodzenia. ;-)

Maciej1991P

#3 Post autor: Maciej1991P » 2008-08-21, 14:26