[R] GPM - DAR MŁODZIEŻY 1:100

Sklejamy karton i papier... - Modelarstwo kartonowe

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
TLB
Posty: 561
Rejestracja: 2015-04-23, 03:18
Lokalizacja: Civitas Kielcensis/ War saw

[R] GPM - DAR MŁODZIEŻY 1:100

#1 Post autor: TLB » 2015-06-25, 03:15

Kolejny model przedstawić czas zacząć...
Muszę przyznać, że trochę "za małą motykę wziąłem na Słońce" ale walczę z tym statkiem. Jestem cierpliwy i moja amatorka w modelarstwie mi nie przeszkadza...za bardzo. Zacząłem go sklejać jeszcze przed rozpoczęciem tej dekady tj. jakieś 7-8 lat temu, niestety nie miałem momentami do niego cierpliwości albo po prostu mnie przerastał i odkładałem go na bok biorąc się za inne mniejsze jednostki (m. in. JSC - Graf Zeppelin, Bismarck, ostatnio Gneisenau (wszystko w 1:400)) wobec czego czas nie był dla tego żaglowca łaskawy i kilka elementów, gł. drobnicy, nagle zniknęła z pokładu (w przenośni i dosłownie) i będę musiał dorobić. Model ma trochę burzliwą historię ponieważ przeszedł dwie przeprowadzki i dwa remonty, stąd bowiem ma sporo "ubytków", w każdym razie jakoś "załatam dziury" ;-)
Niestety nie mam zdjęć z początków budowy, jak powstawał m. in. kadłub ale przedstawię kilka zdjęć jak model obecnie wygląda, na czym skończyłem i na jakim etapie jestem oraz będę uaktualniał w miarę postępu sklejania.
Obecnie model ma 109 cm długości i wygląda tak jak na zdjęciu, pokładówka śródokręcia i rufowa nie są jeszcze przyklejone.
Obrazek
Podstawka narazie jest prowizorką i będzie zmieniona.

Tak wygląda na chwilę obecną nadbudówka śródokręcia:

Obrazek Obrazek Obrazek

Poniżej nadbudówka rufowa:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A obecnie jestem na etapie robienia żurawi:
Obrazek
Obrazek

Wiem, że czeka mnie sporo pracy, szczególnie z łataniem i dorabianiem... ale... się zawziąłem i go zrobię:-)
Ostatnio zmieniony 2015-12-23, 22:05 przez TLB, łącznie zmieniany 1 raz.

Radar
Posty: 29
Rejestracja: 2012-08-11, 21:18
Lokalizacja: Szczecin