[R] Princess Celestia

Sklejamy karton i papier... - Modelarstwo kartonowe

Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz

Wiadomość
Autor
luftwafel9

[R] Princess Celestia

#1 Post autor: luftwafel9 » 2011-10-10, 21:22

Bonsoir


Wprawdzie nie mam ochoty pisać, że jestem tu nową postacią, ale mogę powiedzieć to, że jestem z pochodzenia polakiem i nazywam się Mathieu (przepraszam, ale przywykłem do francuskiej wersji mego imienia). Interesuje się muzyką a modelarstwo jest moją odskocznią od pracy muzyka w jednej z restauracji gdzie gram dla klientów różne rockowe i nie tylko utwory, ale mniejsza z tym. Modelarstwem zajmuję się już od 11 lat z długimi przerwami. Najwięcej zgromadziłem samolotów chodź nie stronię od pojazdów woj./cyw., okrętów, śmigłowców, figurek i rakiet/SF. O liczebności nie będę pisał, bo jest tego tak wiele, że na umieszczanie tych wszystkich modeli przeznaczyłem oddzielny pokój w moim domu. Także to tyle.

Ostatnio na całym (no może nie całym) świecie pojawiła się wszech ogarniająca moda na kucyki "My Little Pony" z uwzględnieniem nowopowstałej serii "Friendship Is Magic". Wprawdzie moim żywiołem jest wojna i nieskrępowane życie, jakie przedstawiają filmy "Vanishing Point" oraz "Easy Rider”, ale nie mogłem się oprzeć tej modzie i wraz z moją młodszą przybraną siostrą zaczęliśmy zbierać figurki z tej serii z tym, że ja preferowałem kartonowe. Bardzo długo broniłem się przed tym by zacząć, jaką kolwiek figurkę. Długo się zastanawiałem aż mój wybór padł na księżniczkę Celestię. A ponieważ na tym forum nie za dużo relacji z budowy figurek także właśnie dla tego też tu jestem. Mógłbym wymieniać długo, jakie postaci z tego serialu animowanego lubię, ale z byt długo o tym pisać no chyba, że ktoś nalega bym podał to podam.

W oryginale wygląda tak ↓
Obrazek