Strona 1 z 2
[relacja] Fokker EIII
: 2008-06-03, 21:51
autor: janusz
Witam. Spróbuję przedstawić moje zmagania z Fokkerem E III. Model pochodzi ze strony
www.modele-kartonowe.com . Jest to Fokker nr 419/15 w standardowym niemieckim malowaniu.
Przerobiłem trochę szkielet modelu: w miejsce pojedynczej podłużnicy z wręgami okrętowymi dałem podwójną, by zapobiec zapadaniu sie poszycia kadłuba.
Ponadto zmajstrowałem karabin maszynowy.
To na razie tyle mojej działalności. cdn.
: 2008-06-03, 22:38
autor: filthy
I kolejny szmatopłat rośnie, będzie co podziwiać :)
Taka mała rada, przy robieniu dziurek w karabinie lepiej wyposaż się w wybijak(odpowiedniej grubości pręcik stalowy z jednym zeszlifowanym końcem na płasko, montujesz go w uchwycie skalpela), wybij nim krańcowe dziurki, potem użyj skalpela (tak jak na obrazku), wyjdzie dużo równiej :)

: 2008-06-03, 23:00
autor: Kroolo
Hej! Ciekawy model wybrałeś! Liczę na dokładną relację!
: 2008-06-04, 22:24
autor: janusz
Dzięki za zainteresowanie i radę. Nie omieszkam skorzystać
Pozdrawiam
: 2008-06-10, 18:51
autor: janusz
: 2008-06-10, 21:42
autor: el_paw
Silniczek sprawia pozytywne wrażenie. Czekam na dalsze postępy
Pozdrawiam
: 2008-06-11, 17:43
autor: filthy
ja kółka robie tak, że w miejscu łączenia izolacji wkładam do niej do środka odpowiedniej grubości półokrągły drut miedziany i sie kółeczko ładnie zamyka :)
: 2008-06-18, 15:21
autor: janusz
Kontynuując...
powstają elementy kabiny


oraz śmigło

Teraz pora kończyć kadłub...
: 2008-06-18, 19:11
autor: Sprudin
No i fajnie

Podoba mi się Twoja praca

Tylko, jeśli mógłbym coś zasugerować, pobaw się np
Linkerem bądź jego odpowiednikiem wykonanym przez
Maztera. Dzięki temu zlikwidujesz te !#@%!# reklamy z Fotosika

i będziemy mogli skupić się na Twojej pracy
Pozdrawiam!!
: 2008-06-22, 18:32
autor: janusz
: 2008-06-24, 19:06
autor: janusz
w międzyczasie zmajstrowałem skrzydła

: 2008-06-25, 07:11
autor: Kroolo
Fajnie idzie ( a cóż napisać?

) czekam na dalsze prace!
: 2008-06-26, 13:45
autor: janusz
: 2008-06-27, 12:17
autor: janusz
Witam.
Tym razem miałbym pytanie do znawców silników lotniczych. Jak była rozwiązane kwestia wydechu w silniku Oberursel U1. Konkretnie którędy wydostawały się spaliny. jest to związane z tym, że chciałbym zrobić okopcenia. wydaje mi się, że w zasadzie całe wnętrze , nazwijmy to Komorą silnika było zakopcone, ale to tylko mokka wizja. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
: 2008-06-28, 21:11
autor: janusz