Ano zejdzie, na pewno. Model wygląda "rasowo" na zdjęciach - trzeba było aż zrolować dywan?Abdomen pisze:Myślę że trochę się zejdzie.
[Relacja] Ju-52/3m GPM nr. 250 [Konkurs - Samoloty tłokowe]
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
Witam.
Jeden silnik dostał osłony drążków popychaczy i kolektory dolotowe. Osłony zostawiłem "chromowane", a kolektory dolotowe wykonałem z drutu.
Nie jest może najlepszej jakości ale to mój pierwszy taki silnik.
I teraz nielada zagadka, na żadnym rusunku nie jest pokazane dokładnie jak ma być przyklejony pierścień 130.
Na tym pierścieniu ma być zamocowane okapotowanie.
Być może ma być przyklejony po środku pomiędzy cylindrami, jednak nawet opis budowy nie mówi nic na ten temat.
Zastanawiam się jeszcze czy nie odpuszczę sobie kolektorów dolotowych i wydechowych w silnikach zewnętrznych. W silniku środkowym (dziobowym) kolektory będą calkowicie widoczne, okapotowanie tego silnika jest "szczątkowe", natomiast silniki zewnętrzne są całkowicie zakryte i dodatkowo jeszcze bardziej wsunięte do środka.
Rysunek pokazuje jak to ma wyglądać.
Ostateczną decyzję podejmę dopiero po całkowitym sklejeniu silnika środkowego.
Pozdrawiam.
Jeden silnik dostał osłony drążków popychaczy i kolektory dolotowe. Osłony zostawiłem "chromowane", a kolektory dolotowe wykonałem z drutu.
Nie jest może najlepszej jakości ale to mój pierwszy taki silnik.
I teraz nielada zagadka, na żadnym rusunku nie jest pokazane dokładnie jak ma być przyklejony pierścień 130.
Na tym pierścieniu ma być zamocowane okapotowanie.
Być może ma być przyklejony po środku pomiędzy cylindrami, jednak nawet opis budowy nie mówi nic na ten temat.
Zastanawiam się jeszcze czy nie odpuszczę sobie kolektorów dolotowych i wydechowych w silnikach zewnętrznych. W silniku środkowym (dziobowym) kolektory będą calkowicie widoczne, okapotowanie tego silnika jest "szczątkowe", natomiast silniki zewnętrzne są całkowicie zakryte i dodatkowo jeszcze bardziej wsunięte do środka.
Rysunek pokazuje jak to ma wyglądać.
Ostateczną decyzję podejmę dopiero po całkowitym sklejeniu silnika środkowego.
Pozdrawiam.
Pierścienie 130a i 130c mają być sklejone razem, to jest jasne. Elementów 132 zagadka nie dotyczy, wiadomo gdzie mają być.
Jeżeli 130a ma być przyklejony za pomocą tych listków ktore trzeba wyoblić z tyłu głowic to będzie on kolidował z kolektorami. Brakuje tutaj rzutu z boku gdzie był by narysowany ten pierścień.
Jak dotąd jest to pierwsza niewiadoma w całym modelu.
Coś się wymyśli.
Jeżeli 130a ma być przyklejony za pomocą tych listków ktore trzeba wyoblić z tyłu głowic to będzie on kolidował z kolektorami. Brakuje tutaj rzutu z boku gdzie był by narysowany ten pierścień.
Jak dotąd jest to pierwsza niewiadoma w całym modelu.
Coś się wymyśli.