[Relacja] McLaren MP-4/15 [sklejmy.com-młodsi]
: 2007-06-23, 16:42
Witam wszystkich najserdeczniej!
Jako że konkurs sklejmowy dobiegał końca postanowilem z ostatnim dniu coś skleić. KLeiłem kleiłem nawet w nocy, aż Mazter (chwała mu za to) napisał do mnie że konkurs został przedłużony. Dlatego dzisiaj pragnę rozpocząć relację z budowy bolidu Formuły 1, McLarena MP-4/15 MIki Hakkinena z roku 2000. Model pochodzi ze strony Yashu Tanaki, jest darmowy, w skali prawdopodobnie 1:25 - przypuszczam bo nie ma nigdzie napisane. Otóż chciałem dodać że wszystkie niedokładności które zobaczycie na tej porcji zdjęć są spowodowane poścpiechem w czwartek. Myślę że na zdjęciach będzie co nieco widać - byłem przymuszony do robienia zdjęc telefonem, bo mój aparat został pożyczony. Lech w nast. odsłonach relacji zdjęcia będą z aparatu. Myślałem że zdjęcia z telefonu bedą niezłe, bo mam 2mpix ale zaskoczył mnie. Tyle tytułem wstępu.
Pierwsza fotka oryginału z 2000r.

Nast. zdjęcie przedstawia płytę podłogową:

Teraz czas na kadłub:

Kadłub przyklejony do podłogi wraz z kratkami wlotów powietrza które służą do wyłapywania wszelkich brudów, by te nie dostały się do układu chłodniiczego i przyklejonym częściowo przednim układem jezdnym i zawieszeniem:

Teraz zdjęcie z przyklejonymi osłonami wlotów chodnic oraz osłoną chłodnicy:

Aktualnie kleję koła żeby mieć spokój na koniec. Na dodatek dodam że model mieści się na dwóch arkuszach kartonu A4. MOże pokusze się o delikatną waloryzację np. kół (rowki) i kierownicy. Przsepraszam jeszcze raz że zdjęcia nie wyglądają za ciekawie.
KOlejna odsłona mam nadzieję nastąpi dzisiaj albo jutro. Odpowiem na wszelkie pytania dotycząced oryginalu i modelu.
POZDRAWIAM
Jędrek
Jako że konkurs sklejmowy dobiegał końca postanowilem z ostatnim dniu coś skleić. KLeiłem kleiłem nawet w nocy, aż Mazter (chwała mu za to) napisał do mnie że konkurs został przedłużony. Dlatego dzisiaj pragnę rozpocząć relację z budowy bolidu Formuły 1, McLarena MP-4/15 MIki Hakkinena z roku 2000. Model pochodzi ze strony Yashu Tanaki, jest darmowy, w skali prawdopodobnie 1:25 - przypuszczam bo nie ma nigdzie napisane. Otóż chciałem dodać że wszystkie niedokładności które zobaczycie na tej porcji zdjęć są spowodowane poścpiechem w czwartek. Myślę że na zdjęciach będzie co nieco widać - byłem przymuszony do robienia zdjęc telefonem, bo mój aparat został pożyczony. Lech w nast. odsłonach relacji zdjęcia będą z aparatu. Myślałem że zdjęcia z telefonu bedą niezłe, bo mam 2mpix ale zaskoczył mnie. Tyle tytułem wstępu.
Pierwsza fotka oryginału z 2000r.

Nast. zdjęcie przedstawia płytę podłogową:

Teraz czas na kadłub:

Kadłub przyklejony do podłogi wraz z kratkami wlotów powietrza które służą do wyłapywania wszelkich brudów, by te nie dostały się do układu chłodniiczego i przyklejonym częściowo przednim układem jezdnym i zawieszeniem:

Teraz zdjęcie z przyklejonymi osłonami wlotów chodnic oraz osłoną chłodnicy:

Aktualnie kleję koła żeby mieć spokój na koniec. Na dodatek dodam że model mieści się na dwóch arkuszach kartonu A4. MOże pokusze się o delikatną waloryzację np. kół (rowki) i kierownicy. Przsepraszam jeszcze raz że zdjęcia nie wyglądają za ciekawie.
KOlejna odsłona mam nadzieję nastąpi dzisiaj albo jutro. Odpowiem na wszelkie pytania dotycząced oryginalu i modelu.
POZDRAWIAM
Jędrek
