Fiat CR. 42 Answer ( prawie jak Haliński...)
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
Łopaty są skręcone tak, jak na zdjęciach prawdziwych Fiatów. Mam nadzieję, że tym razem Ostoja nie będziesz się upierał, że znowu widzisz coś innego, niż na zdjęciach, albo nie wydobędziesz jakichś "przekonujących" rysunków...
Ceva - ja nie miałem problemu ze spasowaniem obwodu okapotowania, które skleiłem najpierw, a potem montowałem tam silnik. Gdzieś musiałeś coś dodać przy silniku i przez to powiększyłeś obwód. U mnie grało to idealnie. Rury wydechowe też mi tak nie odstawały...
TAD
Ceva - ja nie miałem problemu ze spasowaniem obwodu okapotowania, które skleiłem najpierw, a potem montowałem tam silnik. Gdzieś musiałeś coś dodać przy silniku i przez to powiększyłeś obwód. U mnie grało to idealnie. Rury wydechowe też mi tak nie odstawały...
TAD
Tad, chłopaki niestety mają rację dałem ciała jak się patrzy
.
Nadarzyła się dzisiaj jaka taka okazja do zrobienia sesji fotograficznej więc z niej skorzystałem, a efektami dzielę się z Wami.
Zdjęć może i przy dużo, ale jak zwykle wybór jest trudny :cool: .





Jak możecie zauważyć na zdjęciach popełniłem przy budowie modelu kilka błędów z których dwa najpoważniejsze to zbytnie cofnięcie górnego płata i niewłaściwe zwichrowanie końcówek łopat śmigła.
Jak model powstawał i jakie moje spostrzeżenia towarzyszyły temu procesowi wiadomo
z relacji. A na tezę postawioną na początku relacji możecie sobie sami odpowiedzieć.
Dziękuję za uwagę
i pozdrawiam
.
ps. Druga zaległa galeria nie doszła dzisiaj do skutku ze względu na konieczne poprawki lakiernicze ( które i tak nie przyniosły oczekiwanego rezultatu
).

Nadarzyła się dzisiaj jaka taka okazja do zrobienia sesji fotograficznej więc z niej skorzystałem, a efektami dzielę się z Wami.
Zdjęć może i przy dużo, ale jak zwykle wybór jest trudny :cool: .


















Jak możecie zauważyć na zdjęciach popełniłem przy budowie modelu kilka błędów z których dwa najpoważniejsze to zbytnie cofnięcie górnego płata i niewłaściwe zwichrowanie końcówek łopat śmigła.
Jak model powstawał i jakie moje spostrzeżenia towarzyszyły temu procesowi wiadomo
z relacji. A na tezę postawioną na początku relacji możecie sobie sami odpowiedzieć.
Dziękuję za uwagę


ps. Druga zaległa galeria nie doszła dzisiaj do skutku ze względu na konieczne poprawki lakiernicze ( które i tak nie przyniosły oczekiwanego rezultatu

Model bardzo fajny - rzeczywiście trochę widać cofnięcie górngo skrzydła, ale reszta zrobiona jest naprawdę dobrze - gratulacje.
Co do niewłaściwego skręcenia łopat śmigła to jednak bym dyskutował - obrazek poniżej pokazuje, że Ceva zrobił to poprawnie. Problem leży w niewłaściwym profilu łopat. Ale to już nie jest wina wykonawcy modelu...

TAD
Co do niewłaściwego skręcenia łopat śmigła to jednak bym dyskutował - obrazek poniżej pokazuje, że Ceva zrobił to poprawnie. Problem leży w niewłaściwym profilu łopat. Ale to już nie jest wina wykonawcy modelu...

TAD
Niedługo się zamówiedipodium pisze:A co następne? Może kolejny Włoch (Fiat G.50)?

Jeszcze nie terazel_paw pisze:Co następne?
Czyżby B25 (tak po cichu na to liczę) ?


Przyznam się bez bicia że miałem za nadto rozjaśniony monitor i tak wyszłoKroolo pisze:polecam wątek o balansie bieli, w kilku (3) klikach można trochę podciągnąć fotki:
