Coś tam jednak mam do pokazania.
Zacząłem przygotowywać połówkę kadłuba z kabina do mającego nastąpić za niedługi czas połączenia z częścią silnikową.
W tym celu wkleiłem wewnętrzne ścianki kabiny pasując je tak żeby górna krawędź była równoległa do poszycia zewnętrznego. Obciąłem części ścianek które otaczają tablicę przyrządów bo wystawały do tyłu spod segmentu do który montuje się wiatrochron. Miejsca gdzie powinny być nałożony "bąbel" przedkabinowy wypełniłem skrawkami zapasu koloru.
Jak by mi teraz cokolwiek nie pasowało w zgrywaniu przodu z tyłem to nie będzie to tak widoczne.

Jak wspominałem do pasowania kawałków kadłuba potrzebne były mi skrzydła, więc je skleiłem.


Przy ich budowie natrafiłem na kilka drobiazgów, o których może nie warto wspominać. Mimo to wspomnę o tych najważniejszych.
Pierwszy to niewłaściwie umieszczona szczelina montażowa w dźwigarze cz.34g pod żeberko cz.34d.

Następny to za wysokie żeberko cz.34d.

Następnie podczas mierzenia poszycia do szkieletu wyszło że żeberka jak i cały szkielet są za duże po obwodzie o grubość kartonu użytego na sklejki łączące elementy poszycia skrzydeł.
Nie szlifowałem całego szkieletu równo tylko szlifując skróciłem żeberka. Zaczęło pasować. Górna część poszycia centropłata wyszła mi trochę za krótka na szczęście zakryją to oprofilowania skrzydeł ( chyba? ). Poza tym trzeba je nieco przyciąć w miejscu styku z górnym poszyciem skrzydła.
Kolejne znaleziska to braki kolory we wnękach lotek na dźwigarze i we wnękach podwozia ( żółta strzałka ). Same wnęki coś nie bardzo układają się przy otworach pod nie przeznaczonych ( zielona strzałka ). Poza tym oklejka stanowiąca boczną ściankę komory koła podwozia jest za krotka o 1 mm. Nie wiem też czy punkt mocowania goleni podwozia nie jast za bardzo z tyłu.

Następnie przymierzyłem kadłub do skrzydła. Wyszło coś takiego.


Szczelina ta miejscami dochodzi do 3 mm.
Nie jestem pewien czy oprofilowania skrzydeł zakryją powierzchnię od linii na boku kadłuba do połączenia skrzydła z centropłatem.
Przyczyną powstania tej szczeliny jest położenie podłogi kabiny ( z którym nie ma już co kombinować zresztą nie ma sensu )

i zastosowanie elementów cz. 1 m ustalających położenie skrzydeł względem kadłuba.

Nie mogę z nich zrezygnować bo dolna powierzchnia skrzydeł nie będzie licować z dołem kadłuba.
Mimo to jestem nie najgorszej myśli. Szczwany plan jeszcze nie został wprowadzony.
CDN...