[R] A-10 Thunderbolt II MM 6/06 [ODRZUTOWCE]
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
Bardzo dziękuję za przychylne opinie o mojej pracy, a najbardziej jestem zaskoczony
tym że moje paskudztwo wylądowało jako fotka tygodnia
.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
ps. Mam nadzieję że wkrótce zaproszę Was do kolejnej relacji. Tym razem będzie to komercyjna klasyka napędzana Rolls-Royce'm.


Mnie też się podoba i kiedyś ( o wiele szybciej niż błękitny ) wyląduje na moim warsztacie po raz kolejny.Kroolo pisze:Ale zielony i tak ładniejszy
mikoaj68 pisze:Moim zdaniem jest to mocny faworyt do czołowego miejsca w konkursie ODRZUTOWCE.![]()

Będę uparty i konsekwentny, ale zdecydowanie polecam oryginał czyli zielonego A-10 P.Słowika. Mimo ręcznego kreślenia, niedostatków grafiki i kartonu pod względem pasowania jest w tym przypadku niedościgniony. Drugie szare wydanie poza "komputerową" grafiką i kwadratowymi łukami posiada część podwieszeń, a do ostatniego wydania dodano wnęki podwozia, luk drabinki i nowe wnętrze kabiny wraz z fotelem.tad pisze:który z tych trzech modeli (Thunderbolty) polecasz do sklejenia i jakiego rodzaju są różnice pomiędzy projektami obu Panów?
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
ps. Mam nadzieję że wkrótce zaproszę Was do kolejnej relacji. Tym razem będzie to komercyjna klasyka napędzana Rolls-Royce'm.
Oj, tam. Od samego początku czekałem na moment kiedy go zakończysz i będę mógł przesłać odpowiednią fotkę do Admina, przez ostatnie dni z niecierpliwością czekałem na ten moment.Ceva pisze:Bardzo dziękuję za przychylne opinie o mojej pracy, a najbardziej jestem zaskoczony tym że moje paskudztwo wylądowało jako fotka tygodnia .

Może wtedy pokusisz się o oddzielone powierzchnie sterowe? Mam gdzieś fotki szarego właśnie z oddzielonymi sterami - wiele zyskuje z takim uplastycznieniem ( jak chcesz to podeślę te fotki). Jak wymyślę jak to samemu wykonać to się za niego wezmęCeva pisze:Mnie też się podoba i kiedyś ( o wiele szybciej niż błękitny ) wyląduje na moim warsztacie po raz kolejny
