[R] PzKpfw 38(t) Ausf. A/B/C Model Hobby nr 7
Moderatorzy: ModTeam, Sekretarz
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
[R] PzKpfw 38(t) Ausf. A/B/C Model Hobby nr 7
Witam serdecznie,
dawno mnie tu nie było, ale to nie oznacza że nic nie robię Zacząłem budowę pojazdu przedstawiającą czechosłowacką myśl techniczną, a produkowanego przez Niemców, czyli PzKpfw 38 (t)
Okładka:
Opracowanie przewiduje wykonanie jednej z czterech wersji, czyli Ausf. A, B, C lub pojazd dowódczy. Ja zdecydowałem się na wersję B.
Pierwsze części poskładane:
Szkielet złożony, wyklejony poszyciem wewnętrznym, listwy i wsporniki i ścianka działowa. Teraz na kolejce jest wyposażenie przedziału silnikowego.
Pozdrawiam i do zobaczenia
dawno mnie tu nie było, ale to nie oznacza że nic nie robię Zacząłem budowę pojazdu przedstawiającą czechosłowacką myśl techniczną, a produkowanego przez Niemców, czyli PzKpfw 38 (t)
Okładka:
Opracowanie przewiduje wykonanie jednej z czterech wersji, czyli Ausf. A, B, C lub pojazd dowódczy. Ja zdecydowałem się na wersję B.
Pierwsze części poskładane:
Szkielet złożony, wyklejony poszyciem wewnętrznym, listwy i wsporniki i ścianka działowa. Teraz na kolejce jest wyposażenie przedziału silnikowego.
Pozdrawiam i do zobaczenia
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
Witam ponownie,
przedział silnikowy się zapełnia. Wykonane zbiorniki na paliwo, cewka zapłonowa na prawym zbiorniku, akumulatory, zbiornik oleju, wsporniki pod silnik i pompa paliwa. Teraz przystępuję do budowy silnika.
Wg instrukcji, na końcu elementów tworzących obejmę pompy paliwa (najmniejszy element na trzecim i czwartym zdjęciu) tj. cz. 89 należy zawinąć tak aby utworzyć rurkę, w którą zostanie przełożony sworzeń (cz. 89a). ja tak zrobiłem i okazało się że że obejmy są za krótkie. tak więc należałoby albo wydłużyć te części, albo na styk skleić z sworzniem.
I rysunki do podglądu jeszcze:
przedział silnikowy się zapełnia. Wykonane zbiorniki na paliwo, cewka zapłonowa na prawym zbiorniku, akumulatory, zbiornik oleju, wsporniki pod silnik i pompa paliwa. Teraz przystępuję do budowy silnika.
Wg instrukcji, na końcu elementów tworzących obejmę pompy paliwa (najmniejszy element na trzecim i czwartym zdjęciu) tj. cz. 89 należy zawinąć tak aby utworzyć rurkę, w którą zostanie przełożony sworzeń (cz. 89a). ja tak zrobiłem i okazało się że że obejmy są za krótkie. tak więc należałoby albo wydłużyć te części, albo na styk skleić z sworzniem.
I rysunki do podglądu jeszcze:
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
Kontynuujmy. Wykonana została bryła silnika. Póki co poskładane na sucho:
Nie było problemów ze spasowaniem części. Od siebie dodałem kawałki kartonu aby wzmocnić ścianki poszczególnych segmentów.
Teraz na kolejce jest wykonanie wszystkich bebechów znajdujących się wewnątrz przedziału silnikowego.
Do zaś
Nie było problemów ze spasowaniem części. Od siebie dodałem kawałki kartonu aby wzmocnić ścianki poszczególnych segmentów.
Teraz na kolejce jest wykonanie wszystkich bebechów znajdujących się wewnątrz przedziału silnikowego.
Do zaś
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
Dzień dobry
Bryła silnika poskładana i wyposażona w różne rzeczy, mianowicie: koło zamachowe wraz z osłoną, obudowa rozrządu, koło napędowe prądnicy, prądnica i pompa wody:
I wszystko razem poskładane:
Co do koła zamachowego to można zadać sobie pytanie czy warto je w ogóle wykonywać, ponieważ ono jest w takim miejscu że go nie widać, a dodatkowo jest jeszcze zakryte osłoną. A tak poza tym spasowanie dobre i jedziemy dalej. przede mną reszta wyposażenia silnika.
Pozdrawiam
Bryła silnika poskładana i wyposażona w różne rzeczy, mianowicie: koło zamachowe wraz z osłoną, obudowa rozrządu, koło napędowe prądnicy, prądnica i pompa wody:
I wszystko razem poskładane:
Co do koła zamachowego to można zadać sobie pytanie czy warto je w ogóle wykonywać, ponieważ ono jest w takim miejscu że go nie widać, a dodatkowo jest jeszcze zakryte osłoną. A tak poza tym spasowanie dobre i jedziemy dalej. przede mną reszta wyposażenia silnika.
Pozdrawiam
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
Witam serdecznie po długiej nieobecności
Nie było mnie tu długo i też miałem sporą przerwę w budowie modelu, a to dlatego, ponieważ, w międzyczasie zmienił mi się stan cywilny, wesele, przeprowadzka, itp, itd...
Po tych wszystkich przeżyciach, nastąpiła reaktywacja warsztatu, a wygląda on tak:
Dokończyłem budowę przedziału silnikowego:
Tym sposobem opuszczam przedział silnikowy i przenoszę się do przodu. Przede mną teraz całe wyposażenie przedziału bojowego
Pozdrawiam i do zaś:-)
Nie było mnie tu długo i też miałem sporą przerwę w budowie modelu, a to dlatego, ponieważ, w międzyczasie zmienił mi się stan cywilny, wesele, przeprowadzka, itp, itd...
Po tych wszystkich przeżyciach, nastąpiła reaktywacja warsztatu, a wygląda on tak:
Dokończyłem budowę przedziału silnikowego:
Tym sposobem opuszczam przedział silnikowy i przenoszę się do przodu. Przede mną teraz całe wyposażenie przedziału bojowego
Pozdrawiam i do zaś:-)
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn
- Towarzysz19
- Posty: 468
- Rejestracja: 2010-11-06, 15:49
- Lokalizacja: Cieszyn